Monday, August 11, 2008

Ingatlah pada Bangsa dan Negara Anda

Onar seterusnya akan disiarkan tidak lama lagi. Sumber-sumber sedang bekerja keras untuk menyahihkan beberapa maklumat kerana blog ini hanya akan menyiarkan berita-berita yang dipercayai sahih sahaja.

Sementara itu, Annuar Mohd Saffar bolehlah cuba untuk memberhentikan aktiviti rasuah anda. Jangan sampai mendapat hukuman berat, sedangkan yang telah dibuat pun tak tertanggung lagi. Atau anda fikirkan yang semua hukuman akan berjalan serentak?

Jangan terlalu berani, jerat tidak pernah lupakan pelanduk.

Sesungguhnya perbuatan yang salah, jika dibuat setiap hari, anda tdak lagi merasakan ianya satu kesalahan. Nilai hidup anda sudah tidak boleh menentukan yang mana buruk dan yang mana baik.

Ingatkan anda pada bangsa dan agama anda, atau negara anda? Apakah ini balasan kepada budi yang telah anda dapat sehingga anda diberikan kemudahan sehingga dapat belajar diluar negara?

Generasi ini dan akan datang akan menyumpah anda ika mereka tahu apa yang anda lakukan.

5 comments:

bomb! said...

ni sakit hati apa kat annuar mohd saffar? annuar mohd saffar tu siapa? kalau setakat ada rumah baru 2 - 3 biji, kereta pun 2 - 3 biji, sakit hati apa? dia dah kerja dan jadi CEO lama mana dah?? layak la nak ada harta, layak la nak travel oversea, layak aihh nak buat apa pun. sakit hati tang mana????? tak dapat projek kot????? hahahahahaha!

Unknown said...

ni bomb,lu pikir lah sendiri kalau ada 8 juta rakyat malaysia mcm si beruk nie ,epf staff tak bayar,gaji lambat.siapa tak sakit hati bomb.kau ni dah dapat jubur dari mamat nie kot.dengak kata si annuar ni memang perangai mcm tu?sama mcm Annuar Al-Juburi yang nak jadi PM Malaysia yang ke-6.Tak sakit hati kalau kau beli rumah 2-3 biji,kereta 2-3 biji, pi overseas ke nak pi mana ke pakai duit sendiri ke kena loteri ke tak pa,tapi kau baca lah story line dulu bro.Aku baca pun naik mcm nak meludah kat muka si annuar nie.Aku rasa aku nak lapor pada ACA la.13K punya rasuah pun ACA tangkap,ini aset berjuta sure kena belasah nie.
Bomb kau nie bodoh,aku tak tau kau bangsa apa kalau ditakdirkan kau nie melayu memang kau dalam kategori melayu paria aka bangsat.
chow

Unknown said...

wow bomb. gua tau la lu ni sapa. buat nama bomb konon. Gua kenal sama lu sebab lu ni macam chameleon boleh berubah-ubah. Memang lu pun play the same kind of game. Tul tak. Pandai berlakon. Tu pasal lu mati2 menyokong petualang bangsa macam si annuar saffar ni. Dia ni kalau jadi pemimpin negara pun boleh digadai tau. CEO tok ceh dia. Sebenarnya teringin sangat nak jadi CEO tapi kuat menipu, sapa nak caya. Cuma ada dua org kut yg percaya kat dia. Hee...hee

Unknown said...

zagiduk,
lu memang best la bro,lu kenal ke spa mamat bomb nie.Aku ada call ex-staff si Annuar nie,la jadi tutor,dia kata memang betul.Dia suruh refer kat satu supplier di KL ,memang betul bro.Makan duit rasuah kuat bro.Cerita annuar nie sampai sini la bro (KL).
Gua ingat ACA mesti prob punya.Tapi mamat Tutor ni kata ,annuar ni memang giler kuasa,sama macam Annuar penjilat JUBOQ.asal nama Annuar di Malaysia mesti sama saja.
Gua ingat nak check la bro Kepala Puteri Di Kulim,aku dengak nama sabrina noor.Nanti gua risik,spy memang kerja gua,saja nak check betui ka fakta-fakta nie.Tapi confirm Si Annuar nie bukan CEO,perasan je bro.Aku dengar kawan aku cerita Di TPM dia beli mesin 4juta,tapi tak pakai bro,last-last jadi white elephant.Nanti gua cari lagi info pasai ANNUAR:CERITA SIPENJILAT JUBOQ aka LOBI-LOBI.
BOMB ni suku-sakat si annuar la kot.Hi BOMB hang banyak kah dapat projek dari si Annuar nie?Berapa hang bagi kat dia?Orang mcm hang nie kalau tabi RM mesti bagi pungkok?Annuar nie dia banyak buat dosa dah BOMB,hang jangan terikut?Bapa dan mak hang ajar dari kecik,buat baik?susah sangat kah.Kesian kat mak dan bapa hang.

Unknown said...

Cristopher,
Ala orang cam ni boleh kenal sangat, sebab game dia main ni senang sangat kena check mate brader. Kan gua kata org cam ni pandai main sandiwara. Depan macam tara apa-apa, belakang kuat main belakang cam aljuburi. Alah gua ingat lu pun bole tangkap sapa dia. Hakikatnya annuar saffar gebu ni rasa dirinya pandai sangat, memang amat genius...tapi genius menipu utk kepentingan diri sendiri. Pegi Mekah dgn duit menipu ni bukan jadi apa. Tu bila balik lagu tu jugak. Teruk lagi ada...hahahaha